Monday, October 26, 2009

Selamat Menempuh Alam Perkahwinan



Assalamu'alaikum kepada semua pengunjung blog saya yang tak seberapa ini ditambah pula dah lama tak update. Namun saya akan cuba untuk menghidupkan kembali blog saya ini.

Jadi untuk entri yang pertama setelah lama menyepi, saya tujukan ucapan SELAMAT PENGANTIN BARU buat al-Akh Mohd Syafizi bin Ismail dan pasangan idealnya al-Ukht Umi Masmeera.

Sebenarnya ucapan ini sudah terlewat kerana mereka telah selamat diijabkabulkan pada tanggal 15 Oktober yang lalu dan mengadakan walimah pada 21 Oktober yang lepas. Namun saya teringat satu pepatah omputih ' better late then never'.

Apa pun, semoga ikatan yang telah terjalin akan terus berkekalan hingga ke Syurga serta hidup kalian akan mendapat keberkatan dan rahmatNya insyaAllah.




Comments :

0 comments to “Selamat Menempuh Alam Perkahwinan”

Post a Comment

Nasihat dan teguran anda amat dialu-alukan